Budi moja voda, ja sam sada vatra


Under min shoppingtur på stan idag fick jag sån otrolig mensvärk att jag var tvungen att sätta mig ner på första bästa bänk. Fick så jävla ont sådär från ingenstans. Hade jag inte befunnit mig på stan hade jag skrikit ut all min smärta. Det var knappt så jag orkade gå 50 meter till apoteket för att köpa Ipren. Har aldrig haft så ont. Och inte blev det bättre av att jag skulle sitta på arbetsmöte mellan 14 och 16. Grät inombords av smärta under mötet haha. Men nu känns det bättre efter ett par Ipren så nu ska jag vila en stund och sedan ska jag sätta igång med middagen. Har nämligen bjudit över Sejla och Maida på en liten inflyttningsmiddag. Det blir tacos. Yes.

Kommentarer
Postat av: vesna

staackarn =( jobbigt me mensvärk..

2009-03-26 @ 07:35:22
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Melissa

Håll nåt varmt mot magen om det händer igen och inte orkar vänta på att ipren ska verka eller om den inte verkar alls. Jag har mensvärken från helvetet exakt varje månad (det ligger i familjen) och inga tabletter alls funkar, det enda som inte direkt hjälper, men känns liiite bättre är en värmedyna jag skaffat just därför. Jag vet hur det kan vara, ibland vill jag bara svimma, haha...

2009-03-26 @ 10:44:50
URL: http://hellomello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0