A znas da te volim, volim te Aida


Precis när jag skulle dra mig iväg till skolan i morse så ramlar posten in genom brevlådan och där ett vykort till mig. Det var från min underbara syster. Jag blev helt tårögd när jag läste dikten på framsidan av kortet. Så fint! Do I have the best sister or what? :) Tack syster yesteeeeeer!

Nu har vi intagit pluggposition i grupprummet efter två timmars fika i cafeterian. Jag är t.o.m så nyttig att jag köpt med mig frukt (!) istället för cola och choklad, det gamla vanliga. *Stolt*.

Fan vad jag är sugen på cunga lunga tugummi så där på tal om ingenting! Give me now! Kan man köpa sånt någonstans? Nån som vet? Hjälp uppskattas.

Kommentarer
Postat av: syrran

varsågod syster!!=))) älskar dig!!!!!PUSSSSSSS

2009-03-02 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0