A onda je doslo do skandala kad su mi dva dugmeta otpala


Igårkväll när jag kom hem lagom trött efter skolan så ringer Sejla och vill att vi ska träna.
Fyra gånger i veckan tycker jag är lagom, men jag kunde inte säga nej så jag tog första bästa bussen tillbaka till stan för ett träningspass. Svettigt värre. Men det bästa med att träna är fan duschen efteråt! Jag kan stå i evigheter under det iskalla vattnet. Vill typ inte gå ut därifrån haha. Anywho, efter träningen blev det en tripp till Donken. Hör och häpna; vi beställde färskpressat apelsinjuice och morätter! På Donken! Vem beställer en påse morötter bara... Gud. Vi tar verkligen den här träningen på allvar.

Nä, dags att fixa sig kanske. Ska strax bli upphämtad av Bambina och sedan dra för att besikta hennes bil. Ska bli kul! Har aldrig varit med om det. Här går jag och tror att det är skitkul att besikta bilen, men säkert hur ointressant som helst. Iaf, sen blir det av till skolan och ikväll träning.

Pjuss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÅ GRATIS BIOCHECKAR OCH PRESENTKORT TILL VALFRIA AFFÄRER!! :D ENKELT!!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



OBs: Du får 75 extra poäng om du blir medlem via länken!

2009-03-05 @ 20:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0