You make me smile

Får blogga en snabbis nu. Plikten kallar strax.

Igårkväll efter jobbet blev jag upphämtad av Aldijana, Tarik och Tadin och vi 4 gick på bio. Killarna hade redan bestämt sig för att vi skulle kolla på Terminator, jag lovar att jag och Aldijana var typ dom enda tjejerna i biosalongen haha. Och filmen var väl helt okej, trots att jag inte fattade så mycket, men roligt var det. Efteråt var alla så jävla trötta, vi alla hade jobbat sen 6 på morgonen så efter en liten biltur runt i stan med dessa underbara människor var det dags att sticka hem och lägga sig. Jobb idag med ju.

Nej, nu är det dags för lunch. Sedan ska jag sova och efteråt träffa älsklingen.

Puss på mig.

Kommentarer
Postat av: ar

kakav sad älskling? nista mi bolan ne pricas! moram od drugih cuti =) sjedaj na buss i odma vamo dolazi jesi cula??

2009-06-06 @ 11:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0