BOOP-BOOP-A-DOOP

Jag har blivit så jävla besatt av Betty Boop. Jag har i för sig gillat henne så länge jag minns, men nu fan avgudar jag henne. Hon är så jävla skön den bruden alltså. Funderar på att tatuera in henne kanske. Något litet i så fall. Fast det får bli min tredje tatuering. Har ju inte tagit tagit i den andra ännu. Den skulle vara klar för längesedan, men så går det när man inte har tid för något annat än jobbet just nu.

Helgen då... den var underbar och välbehövlig! I fredags efter jobbet körde vi Almir till Ljungby där han skulle hoppa på bussen som skulle ta honom till underbara Bosnien. Jag var inte liiiiiiiite svartsjuk. Nästan så jag ville hoppa in där i bagage utrymmet och gömma mig. Och sedan på kvällen åkte resten av Växjös befolkning. Alla har verkligen åkt nu och det känns som om det typ bara är jag kvar. Men det gör inget, jag har min älskling här :)
På kvällen umgicks jag med syrran och Tadin, fika och biljard. Jag är fan duktig på det där.

Lördagen spenderades med Maida vid sjön och kvällen med älskling. Vi kollade på en skitäcklig spindel-film. 8 legs tror jag den heter. Medans Tadin suckade och tyckte den var skitfånig bajsade jag på mig av rädsla haha. Tog evigheter att somna men när jag väl gjorde det så sov jag bort hela dagen. När älskling sedan åkte hem spenderade jag kvällen vid sjön med Sejla idag. Och nu återstår bara en dusch innan jag går och lägger mig och imorgon är det dags för ännu mer jobb. Suck.







Kommentarer
Postat av: syrran

bra på biljard?.......

2009-06-30 @ 09:24:56
Postat av: amila

zeno vafan, jesi ziva? :)

2009-07-01 @ 17:46:54
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: Daniela

jag älskar henne =)

2009-08-02 @ 16:32:41
URL: http://danielalorena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0