Updatering pågår

Det har varit dött här på bloggen i ett par dagar nu. Jag jobbar ju på för fullt varje dag och all ledig tid spenderas med älsklingen och vänner. Så tyvärr kommer det bli så ett litet tag framöver. Men nu har jag äntligen hittat lite tid för cybervärlden.

Dagarna går fort och jobbet tar död på mig. Det som räddar mig från att inte bryta ihop av all stress är älklingen som väntar på mig varje kväll med massa kramar. Vädret suger men jag är lycklig.
Det var det, nu ska jag och Tadin ut och njuta av solen och senare komemr Emina och joinar oss.





Kommentarer
Postat av: magggza

fino fino bogme :)

2009-06-14 @ 21:23:51
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: Ana

vad glad jag är för dig gumman, du ser mkt lycklig ut:), kramar o pussar!

2009-06-24 @ 10:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0