Hoppas du dör

Helvete vilken hemsk dag jag haft på jobbet! Oh, jag var så jävla sur pga en jävla idiot på jobbet så jag trodde på fullaste allvar att jag skulle döda honom! Jävla seljak, da Bog da ti nogu slomio! Vill inte ens tänka på det mer, så jag låter bli att blogga om det helt.

Har precis kommit hem från jobbet och ska hoppa in i duschen och duscha av mig all ilska från idag och sedan kommer Tadin. Blir inte mycket planer inför ikväll. Vi båda ska upp vid 5 och jobba. BLÄ.

Jej, 7 veckor kvar till Bosnien. Känns ju som 7 år just nu. Jävla skit.

Hajd sad odjebi.

Kommentarer
Postat av: *

I feel your pain...

2009-06-10 @ 20:04:04
Postat av: Amis

hahhah ohh så jävla skön bosnjak du är "jävla seljak dabogda slomijo nogu" hahaha äkta bäst hahah förlåt kunde inte låta bli att skratta :$

hoppas de löste sig dock "/

2009-07-07 @ 23:36:26
URL: http://atroublemaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0