Hir aj kom, hir aj go


Och då var det klart. Den 4:e augusti åker jag till mitt älskade BOSNIEN! Äntligen fan! Ni kan inte ana hur jävla skönt det känns, har ju fan inte varit där på flera år av en massa olika anledningar. Men nu fan, nu åker jag ako Bog da. Biljetten är redan bokad. Det blir direkt till Prijedor hem till Maida, eftersom vi den 6:e ska åka na more, till Krk i en vecka. Så inte förrens någon gång runt den 12:e augusti kommer jag vara i min älskade Sanski Most och vara där i knappt 2 veckor. Så sammanlagt blir det 3 underbara veckor.

Jag är så himla lyckliiiiiiiiig. Jag åker dit på både gott och ont. Det onda pga alla jobbiga minnen man måste ta sig igenom, men förhoppningsvis tar det goda över :) Hur som, detta blir en underbar semester tror jag!

Nej, nu ska jag sova. Imorgon börjar mitt helvetes sommarschema. Men tanken på att Bosnien och Kroatien resan är nu bokad kommer hålla mig glad under hela dagen.

Nighty.

Kommentarer
Postat av: nadja

OH blago se tebi! man måste ha ngt att se fram emot för att stå ut ... a mi ostali kommer vissna ännu mer haha zezam se : )

2009-06-02 @ 23:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0