A sta da radim kada odu prijatelji moji

Dagarna går snabbt när man jobbar hela dagen. Kan inte fatta att det redan är torsdag imorgon.
Det är mycket att göra på jobbet som vanligt, men mina underbara kollegor Emina, Aida och Tarik gör att det känns så myket roligare att jobba. Tiden går så mycket snabbare när man har dom att zajebavati se med =)

Vet inte vad mer jag skulle kunna uppdatera min blogg med. Händer ju inte så mycket när jag jobbar som en åsna. Jo, lite roliga saker sker i mitt liv just nu, men inget jag tänker blotta om här, inte just nu iaf... :) A radoznale duse mogu da mi puse tralalalalala...

Nä, skämt åsido, det var väl det hela. Eller nej, skojar bara. Jag vill att vi alla höjer våra glas och säger ett stort GRATTIS till min underbar vän Sejla som idag tog sin lärarexamen! Jajemän, härmed är 5 års universitetsstudier äntligen över och hon är nu en utbildad gymnasielärare. Och efter sommaren åker hon till Istanbul och pluggar (mer festar) i ett helt år! Gud så underbart Seki! Tråkigt att jag inte kunde vara med på din stora dag idag, men vi firar det på vårt egna sätt en annan gång :)
Grattis ännu en gång. Pojma nemas koliko sam ponosna! Volim Te!

Kommentarer
Postat av: seki

Hvala ti puno duso :) Vi tar igen det på vårt sätt, firacemo till helgen som bara den.. Pussa velika

2009-06-04 @ 02:06:05
Postat av: seki

zaboravi hihihi volim i ja tebe :) eller rättare sagt vas ;)

2009-06-04 @ 02:07:00
Postat av: Adisa

Seki: ma ti si nasa ponos! jooj jedva cekam da se vidimo :) imam ti toliko pricati du anar inte =)

2009-06-04 @ 21:41:15
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0