Nemoj biti sama kad je rock galama

Jag lovar mig själv att jag varje kväll ska lägga mig senast 22, för att få mina 8 timmars sömn, men jag kan inte minnas sist jag höll det löftet. Det är så jobbigt, för varje morgon när alarmet går igång klockan 6 och jag knappt har sovit ett skit, då ångrar jag som fan att jag inte lagt mig i tid och säger till mig själv att ikväll ska det bli ändring på mina sovvanor. Men ändå står man där kl 22 på kvällen och umgås med mina vänner och det sista jag tänker på är att gå hem och sova. Idiot! Måste fan lära mig att säga nej.

Igårnatt hämtade Sejla upp mig och det blev ett besök på Donken. Kvällen slutade på minsta tänkbara sätt, but hey, life goes on. Idag var jag en zombie på jobbet, som vanligt och sedan fick jag besök av Amira. Hon hade precis kommit hem från Bosnien och hade tagit med sig Aura till mig och vi satt länge hos mig och pratade innan jag återvände till jobbet.

Skönt att alla bosnier börjar återvända till Växjö. Med tanke på att en tredjedel av Växjös befolkning är juggar så kan ni ju tänka er att det varit en spökstad denna månaden. Tur att man varit upptagen med allt annat runtomkring så man inte märkt av det. Men i veckan kommer de flesta tillbaka och då är allting som vanligt igen. Jej for that.

Nej, om man skulle få i sig lite mat också. Sen ska jag fan sova! Redan vid 20 har jag bestämt att jag ska lägga mig. Sådeså.

Söta Amira & jag.


 


Kommentarer
Postat av: Azra

Nemoj zezat radis svaki dan? Crazy! Ne idem dole ovog ljeta planiram svadbu, jos malo pa se udajem :D:D Ima toliko sitnica sto se trebaju sredit tako da smo odvoijili cijelo ljeto za planiranje. Ja do duse hocu da bude pravo presonligt, svasta nesto pravim da se svo osjecaju dobrodosli tako da to uzima vremena.



Jeli ti ides dole? Blago se tebi isf!! Palla m regniga sverige

2009-07-24 @ 12:02:47
URL: http://nyafrokensverige.blogg.se/
Postat av: Azra

Udajem se sredinom augusta:) jos typ tri sedmice. Danas imam avkopplingsdag prva nedjelja ever da ne radim! Have fun in Gbg, Sthlm, Malmö!

2009-07-26 @ 09:32:05
URL: http://nyafrokensverige.blogg.se/
Postat av: Amiraa

du e söt :)

2009-07-29 @ 19:20:52
URL: http://stotheb.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0