Sljakeri danas zive kao bubreg u loju


Har suttit med min kamera ett bra tag nu.
Det var ju ett tag sen jag köpte den, men har inte hunnit utforska den ännu. Så idag gjorde jag det, tog massa bilder i olika inställningar & ljus (bild ovan). Den är faktiskt helt okej, eller hur?

Annars händer inte mycket i mitt rätt så tråkiga liv för tillfället. Kvällen igår spenderades med Maida och Amra, och idag var det jobb som vanligt. Ska strax iväg till Ica och köpa massa gått & onyttigt och sedan ska jag mysa ner mig i sängen med älskling och titta på film. Det får bli Baksmällan, den går ju på bio just nu och ska vara skitbra har jag hört. Och jag som velat se den hur länge som helst, så äntligen har man hittat tid.

Och på fredag kommer Emina hem från Bih. Som jag längar! Då laddar vi upp med massa Drina och Ronhill och kaffe på min balkong och därefter updates från sommaren. Och fan vad den här sommaren har varit händelserik! På både gott & ont. :)

Nej, nu gick jag...

Kommentarer
Postat av: pernilla'

filmen är rolig som fan,

såg den på bio. hela salongen dog. ;dd

2009-07-29 @ 12:44:28
URL: http://honeythisismyworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du passar skitbra i uppsatt!



; btw, filmen är grym!

2009-07-30 @ 19:09:46
Postat av: Atena

Hatar när namnen försvinner!

2009-07-30 @ 19:10:31
URL: http://feereshte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0