Ne znam sta da radim sa sobom

Ska väl ta och blogga om helgen.. för den har varit väldigt händelserik på alla sätt & vis.
Jag fick besök från Skåne hela helgen, av syrran & Dzeni. Hur kul som helst, hade ju inte träffat dom på evigheter. Med tanke på att de kom rätt sent så var fredagen ganska lugn. Sejla joinade också och vi grillade cevape, drack goda drinkar och spelade spel och kul som fan var det!

På lördagen efter jobbet mötte jag upp tjejerna på stan och det blev en fika i solen med Maida och ett par timmar senare var det dags att bege sig hemmåt och börja festandet. Det blev förfest hemma hos Sejla och kvällen avslutades på Loft. Vid midnatt någon gång tog det roliga slut för min del av en rad anledningar som inte bör nämnas här och jag kom inte hem förrän efter 4 någon gång.

Vaknade i morse av världens huvudvärk (och nej det var inte bakfylla :p) och hade sån lust att sjukanmäla mig från jobbet och bara gå tillbaka till sängen o sova och aldrig mer vakna, men jag gick upp i alla fall och stack till jobbet ändå. Duktigt va? :)

Och nu ska jag vila en stund innan jag får besök igen. Men först lite bilder såklart: :)

Fredag:



Lördag:








Kommentarer
Postat av: Azra

Izgleda da si imala en rolig helg! Ofcourse I'm nervous! Idem u wc duplo cesce nego inace hehe thats a sign;)SUtra idem po vjencanicu, super excited!



2009-07-27 @ 09:34:44
URL: http://nyafrokensverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0