Korak do nervnog sloma


Kanske dags att uppdatera här, fastän jag inte har mycket att uppdatera er med. Dagarna bara flyger förbi och det är lika bra, för jag har aldrig längtat till något så mycket som till min semester. Det är inte kul att jobba 7 dagar i veckan i 2,5 månader! Man har ju brutit ihop ett par gånger, och tyvärr har det gått över till frustration & nervsammanbrott & ilska och jag vet inte vad, och mina närmaste har blivit offer för mina inte så trevliga handlingar, men tur för mig att jag har  förstående pojkvän & vänner så dom inte tar det personligt. Men men det är bara att bita i det sura äpplet och jobba på.

På tal om jobbet, jag har världens underbaraste chef! Älskar henne som fan! :)

Sejla har precis varit här. Vi har suttit och kedjerökt hemma hos mig och druckit Fun Light. Haha. Intressant för er att veta va? Mis pis.

Nej, om man skulle ta och lägga sig. Ska ju upp om 5 timmar igen. Gissa varför? Hö Hö.

Kommentarer
Postat av: Azra

Heltid i 2,5 mån är inte dåligt jobbat! Creds till dig! Jag har jobbat i två veckor i sträck och helgonförklarar redan studentlivet haha



Have a nice day :)

2009-07-24 @ 10:58:11
URL: http://nyafrokensverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0