I don't care if I lose my mind

Igårkväll blev det en road trip till Göteborg. Eller ja, Landvetter flygplats närmare sagt. Ana åkte till Irland tidigt i morse och jag och Sejla skulle köra henne dit. Det var en upplevelse hela resan. Det sjöngs på högsta nivå och svors åt alla galna lastbilschaffisar. Det var så nära att en stor jävla lastbil körde in i oss. Tror vi klarade oss med en milimeter. Dom är ju fan livsfarliga dom där idioterna! Bortsett från den nära döden upplevelsen hade vi jävligt kul. Vi åkte inte förrän vid 22 tiden från Växjö så vi var framme vid flygplatsen någon gång efter ett på natten. Blev även ett stop på Donken i Värnamo.

Med tanke på att vi alla hade jobbat hela dagen var vi helt jävla slut när vi kom fram. Vi flippade ut totalt, överskottsenergi till max. Och en massa hatblickar fick vi av folk som försökte sova på flygplatsen haha.
Men den jobbiga biten var vägen hem för mig och Sejla. Har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Och stackars oss som skulle jobba från kl 6. Vi kom hem strax innan 5 i morse, så det var bara att byta om och sticka iväg till jobbet. Det var inte roligt kan jag meddela. Haha.

Nej, nu ska jag tillbaka till jobbet. Sen ikväll kommer Sejla över.
40 timmar utan sömn. Zooombie, zombieee, zooombieee, what's in your heaaaad?
Okej, dags att sluta här ser jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0