Fred Perry

Helgen har bara rusat förbi som alltid och man är bara tröttare och segare när måndagen kommer. I alla fall, ett par veckor framöver kommer det vara lugnt på jobbet, tur är väl det för jag trot jag hade gått i väggen snart. Jag har i alla fall ett par timmars rast på lunchen och det uppskattas. Fast nackdelen är att jag drar ner till stan nästan varje dag och fikar/shoppar de timmarna jag är ledig mellan jobben, vilket inte är bra för min plånbok. Man hittar ju något varje dag, trots att man bestämt att inte shoppa mer. Som idag, jag var bara tvungen att köpa ett par Fred Perry dojjor. Jag blev helt kär när jag såg dom! Love love love.

Nej nu ska jag tillbaka till jobbet igen, plikten kallar. Usch.

Btw, fan vad dött det är på alla bloggar. Har alla åkt ner eller?

Kommentarer
Postat av: Nadina

Vi verkar fan vara de enda som inte åkt ner, haha! =/

2009-07-09 @ 22:19:33
URL: http://citronze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0