Domacica i po

Jag har kommit in i min laga mat-period igen. De senaste veckorna har det bara varit mackor och skräpmat, men nu har jag skippat allt det. Det är så mycket roligare att laga mat till två och inte bara sig själv.
Igår var jag så duktig att jag lagade sirnica och bjöd över Sejla. Gott var det och kvällen avslutades hemma hos Sejla, på hennes balkong med levande ljus och White Russians. Vi satt där i säkert 4 timmar och hade så kul! Några drinkar senare och en lagom bra fylla gick vi och la oss. Blev ett par timmars sömn och tidigt i morse var jag på jobbet.

Nu är jag hemma igen och har precis lagat zeljanica. The best pita off them all! :)
Riktig hemmafru eller hur haha.


Kommentarer
Postat av: syrran

2009-07-20 @ 15:59:21
Postat av: ana

mummms!!!!=) vill ha

2009-07-20 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0