Veslaj na bilo koju stranu


Det måste vara något fel på mig.
Jag sitter på univeristetet på en lördag. Inte för att jag måste plugga något speciellt. Jo, egentligen kan jag påbörja ett arbete, men jag orkar inte, istället sitter jag här med mina tjejer och gör absolut ingenting. Det är helt sjukt hur tomt det är här just nu, det liksom ekar i hela skolan. Men det är klart, alla vettiga människor ligger hemma och sover och undivker det här stället till max under helgen. Men det är lite mysigt ändå. Varje dag är speciell här, alla människorna här är underbara.

Jag ska strax dra mig tillbaka till jobbet och jobba (nähe?) och ikväll vet jag inte vad som händer. Är inte festsugen, är för trött för det, har ju trots allt jobbat imorse och känner att förkylningen är på gång igen. Och bara tanken på att jag ska jobba 16 dagar i streck nu gör mig illamående. Fast å andra sidan tröstar jag mig med att det inte är så långa dagar. Men jobbigt att gå upp vid sex varenda jävla morgon i mer än två veckro framåt. Döö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0