Värstingen från Sarajevo


Blä för snö.
Varför ska det börja snöa idag? Jag hoppas detta bara är något tillfälligt, att det kommer snöa max en timme till och sedan under dagen kommer man inte ens märka av att det har snöat, för den lilla snön som föll har smällt bort. Äh, never mind.

Jag ska strax åka iväg till mormor för att hämta min internetdosa som jag glömt hos henne. Har en räkning som ska vara betald idag. När jag fixat det ska jag dra upp til Universitetet och fika med tjejerna. Details from yesterday, yes.

Ja annars då. Fredag idag. De flesta ska väl ut, men det får bli en lugnt hemmakväll för min del. SKa umgås med mig själv hade jag tänkt. Jag och jag ska läsa en skitbra bok som jag började läsa för några dagar sen, Värstingen från Sarajevo heter den. Läs den! Och sedan är det väl tänkt att jag ska försöka lägga mig tidigt, då jag ska upp strax innan fem på morgonen och jobba. Usch.

Nä, dags för kaffe & cigg. Later!

Kommentarer
Postat av: eleni

hej! rolig profil text du har.. :D mvh eleni

2009-01-31 @ 01:57:05
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0