Trött tröttare tröttast

  • Tro det eller ej, men jag har varit igång sen halv nio i morse. Kom precis hem. Efter exakt 12 timmar. Fråga mig inte om jag är trött, jag är fan helt död. I morse åkte jag in till stan där jag mötte upp Sejla och det blev shopping de kommande timmarna. Även thai-lunch blev det också. Jag köpte bl.a riktigt snygga stövlar på Scorett. I'm in love. Efter stan stack jag till mormor och hjälpa med en del grejer som tog evigheter. Åkte sedan upp med Aida och Jasmina till Willys för att handla och precis när vi väntade på bussen hem bestämde vi att vi skulle hoppa av i stan och ta en fika. Då vi precis hoppade av bussen får jag ett samtal av Sejla som hade glömt sitt kort hemma hos mig. Så det var bara att skita i fikan och åka hem. Haha. Så full rulle hela dagen.
      
  • En annan tråkig grej är att min planerade fest inte blir av imorgon. Riktigt jävla tråkigt. Det blev strul med salen som skulle hyras. Men det är inte världens undergång, jag ska samla mina närmaste tjejer och fira lite med tårta och mat :).

  • Tittar på Let's Dance just nu för första gången någonsin. Haha, Blondinbella måste ju fan vara ett skämt. Dansade hon eller vad höll hon på med?
     
  • Nä, nu ska vi ta och beställa hem cevape och jag ska ta igen de miljoner kalorier jag har förbränt idag. Ska även kolla på filmen Inte utan min dotter. Har läst boken hundra gånger och sett filmen minst lika många gånger. Älskar den!


Kommentarer
Postat av: broshan

stövlarna var riktigt snygga!

2009-01-25 @ 00:53:08
URL: http://broshan.blogg.se/
Postat av: Anonym

cizme su ti za desetku =)=)

2009-01-30 @ 12:38:34
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0