17 mi je godina


Igårkväll åkte Ella in på akuten för andra kvällen i rad. Stackarn är förkyld och har hög feber. Srce mojee... men redan idag verkade hon må lite bättre.
Så det blev endast två timamrs sömn inatt. Åkte sedan upp till Universitetet, där jag sitter just nu och pluggar med Sejla, Aida och Jasmina. Käkade hamburgertallrik så jag är riktigt jävla seg och trött nu, så jag pallar egentligen inte ta tag i pluggandet nu, sitter istället och bloggar och kollar runt lite boende i Istanbul. Mycket roligare ju.

Vad mer... jo, nu är det bestämt att jag ska ha fest! Jag blir ju hela 24 år (när folk frågar mig säger jag 22) nästa måndag, fast kalaset är på lördag. Så jag har massa att fixa och förereda nästa vecka. Har hyrt lokal. Jej. Det är samma lokal som jag och mina vänner alltid hyr när någon av oss fyller år, eller ska ha fest. Så den lokalen är lite av en tradition nu för oss, den har varit med om mycket och sett mycket haha.

Nej om jag skulle börja läsa lite...

Kommentarer
Postat av: amila

evo je :P



http://purplegrey.blogg.se/

2009-01-16 @ 17:25:38
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0