Ima jedan zakon


Igårkväll var det hemmakväll hos Maida. Aida, Alemka och Sejla var också närvarande. En myskväll och Maidas goda sockerkaka. Jag stannade kvar och sov över och i morse drog jag och Sejla till universitetet för att plugga. Ska väl sätta igång strax, vi har suttit och fikat med tjejerna här i drygt två timmar.

...

Okej nu har jag suttit och skrivit det här inlägget i över 40 minuter. Jag, Sejla och Ana har suttit och pratat tatueringar. Jag har sen en tid tillbaka funderat på vad jag ska köpa till mig själv när jag fyller år :). Om exakt en vecka blir jag 24. Och nu är det bestämt, jag ska tatuera mig. Är så sugen på att göra en till tatuering. Sen får det räcka. Så jag, Sejla och Ana ska ta och boka tid någon gång snart och tatuera oss alla tre. Oh, kommer bli så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kakav ces ovaj put? =)

2009-01-19 @ 16:05:04
URL: http://anelas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jesam ja tebi govorila da ces htjeti se opet tetovirati kad vec prvu tetovazu uradis. haha a sjecam se ko juce kad si mi govorila "jesi li ti normalana! jedna i dosta!". hahaahaha :P



i ja sam tako kao ti razmisljala i evo sad imam 5! hahaha. sta ces ovaj put tetovirati?

2009-01-19 @ 18:29:09
Postat av: Adna

ovaj zadnji komentar je od mene (=

2009-01-19 @ 18:31:23
Postat av: A D I S A

Adna: hahaha znaaaaaaaam!!!! To mi je svako govorio i nikome nisam vjerovala. Bojim se da cu i ja nastaviti ovako, nikad kraja! haha.. nej men rekla sam ovo mi je zadnja sto radim sad! Och nu menar jag det också :=)

2009-01-19 @ 21:44:05
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: !

Sto se tice tatto, hmm, ja sam se prvi put tetoviro prije 10 god, sad imam 26, od tada imam na sebi 4 razlicita ljiljana, a naj veci ljilan mi je na srcu,nije mi zao samo jedini problem je ZASTO JE TESKO STATI TETOVIRAT SE,,, nema kraja! pozz..

2009-01-20 @ 17:31:52
Postat av: A D I S A

!: oh mogu misliti kako su ti snygga tatueringar. imam i ja ljiljan :) ali meni je najgore izdrzati tu bol. ja sam mislila da cu umrijeti dok sam se tetovirala haha

2009-01-20 @ 18:42:11
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Ana

Det ska bli så nice=) Vi måste bara lista ut motiv också! Pösslipöss

2009-01-21 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0