Nocas si zedna kao pustinja


Har precis fikat med Sejla, Ana och Amira. Och jag är så jävla trött. Fick knappt någon sömn inatt. Men det var ändå strongt av mig att ta mig upp så tidigt och åka in till skolan. Har inte sovit hemma på 4 dagar nu, börjar sakna hemmet. Kanske på tiden att återvänder dit ikväll. Känner mig som en zigenare som sover hos olika vänner varje natt.

Bråkade med busschauffören i morse också. Så mitt humör var inget vidare när vi väl kom fram till skolan. Bussjäveln var försenad en kvart och jag påpekade det för chauffören. Eller den var inte ens försenad, den var inställd. Så bussen som jag hoppade på kom ju i rätt tid. Och jag påpekar för chaffisen att det är jävligt dåligt att ingen kunde komma ut och meddela att bussen är inställd. Och han svarar helt nonchalant att det var ju tur att vi inte fick vänta längre, en kvart är inte så farligt. Lätt för dig att säga, som sitter inne i värmen en kvart! sa jag och gick in. Haha. Pissed of till max. Men det kändes skönt att alla tittade på mig instämande.

Jag fick iaf mitt kaffe i morse så nu mår jag bra.
Nu ska jag läsa lite. Jag måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0