To je bilo nekada davno

 

Haha bilderna ovanför hittade jag av en ren slump på datorn.
Här var jag 16 år. Bilderna påminner så mycket om Lunarstorm och Skunk. Haha, hade dom på presentationen i evigheter. Gud vilka tider...

Klockan är strax nio och jag sitter fortfarande på bibblan. Har varit här hela dagen nu ju. Det är endast jag och Sejla kvar. Vi har precis varit på pizzerian här och ätit massa skräpmat. Träffade en gammal bekant där som jag inte sett på flera år, som har börjat plugga till polis här. Så kul!

Bläh, håller på och skriver ut kurslitteratur. Har hållt på ett tag. Springa mellan datorn och skrivaren är krävande. Har bara skrivit ut de första två kapitlen och är redan uppe i 50 sidor. Totalt är det 11 kapitel, so do the math. Och detta är bara kurslitteraturen från nätet. Vågar inte ens kolla upp böckerna vi ska ha. Och ändå funderar jag på att hoppa på ytterligare en kurs i politik. Kommer ju aldrig gå. Jo, om jag skippar den sociala biten i mitt liv, och det vill jag verkligen inte. Aja, jag ska sova på saken och anmäla mig imorgon i så fall. Man kan ju alltid hoppa av om det blir för mycket. Läser ju redan två kurser parallelt som inte verkar vara någon dans på rosor denna terminen...

Bibblan stänger om drygt en timme, man kanske ska återvända till skrivaren...

(Marina, jag sover inte hemma ikväll heller. Bli inte orolig. Jag lever.)

Kommentarer
Postat av: djus

hahahah jao LUNAR, så kunde man lägga till deras förslag på namn, jag var DizzyNadja innan jag konverterade till Nadjus 15 år gammal HAHAH. du ser lite selma hayek ut på kortet högst upp till höger, najsiiigt : )

2009-01-20 @ 01:04:13
URL: http://djus.blogg.se/
Postat av: vesna

va söt du va :)

2009-01-21 @ 18:13:49
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0