Sta da kazem sad


Jag vet inte ens varför jag bloggar när jag inte har någon lust för det. Har tappat blogglusten rejält de senaste dagarna. Det blir att man bloggar "bara för att". Denna gången funderar jag seriöst på att lägga ner bloggen, i alla fall ett tag, tills jag hittat blogglusten igen. Men återigen har jag separationsångest. Ovo je moje dijete haha. Har ju trots allt bloggat varenda dag i snart två år. Aja, vi får väl se hur det blir med det.

Sitter just nu hemma med Jasmina och Marina. Jag och Jasmina har suttit och spelat spel någon timme och ska strax hoppa in i duschen och i alla fall försöka lägga mig tidigt. Man ska ju vara pigg och glad på jobbet kl 6 imorgon. Oftast (läs:alltid) är jag motsatsen till det.

Nä, duschen var det.

Kommentarer
Postat av: Amira

Du får inte vara så självisk, du måste tänka på dina trogna läsare som läser din blogg 5 gånger om dagen och som har din blogg som sina favoriter på datorn...malaaa keep on blogging...puss pusss pusss

2009-01-09 @ 22:56:57
Postat av: A D I S A

Amira: haha znala sam da ces mi se ti prva javiti. nego, ako ja läggam ner bloggen obecavam da cu te zvati svaki dan i uppdatera dej om allt jag gör ok? haha puss

2009-01-09 @ 23:17:27
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Amira

ha¨hahahahhhaha okej

2009-01-10 @ 14:39:29
Postat av: elo

nej sluta nu nemoj da prekidas bas si interesantna citam evo ima par dana da sam naso tvoju stranicu imase puno citati.... tako da SLUTA INTE BLOGGA :=(

2009-01-10 @ 18:28:41
Postat av: Adna

prestanes li bloggati da znas da cu ti doci iz stokolma i zadaviti.ti znas da je tvoj blogg razlog sto ja zivim.haha.

2009-01-10 @ 19:06:06
Postat av: broshan

syrrraan du får inte sluta blogga!! trots att vi ses varje dag typ o umgås hela tiden så tycker jag det ändå e sååå intressant o läsa din blogg!

VOLIIII te tvoja seka!!

(K)

2009-01-10 @ 19:14:51
URL: http://broshan.blogg.se/
Postat av: A D I S A

haha tack. va söt ni e allihop (=

lovar att ha era kommentarer i åtanke när jag ska bestämma mig hahahahaha

2009-01-11 @ 00:19:48
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: sunce

du ska inte sluta blogga! bara så att du vet.

2009-01-11 @ 17:23:29
URL: http://www.metrobloggen.se/ssuunnn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0