Plugg och burek

  • Nu är jag äntligen hemma efter drygt 10 timmar hemifrån. Jag kan inte direkt påstå att pluggandet var effektivt för någon av oss närvarande. Vi gjorde allt för att undvika plugget. Men jag fick i alla fall ytterligare en sida skriven på arbetet. Alltid något. Måste skriva en till sida minst och jag har ingen aning om hur fan jag ska lyckas med det... mina hjärnceller fungerar inte som jag vill just nu. Men jag har fram till fredagen på mig, så dagarna tills dess kommer spenderas på bibblan.
  • Efter vår "effektiva" dag på skolan åkte jag och Sejla till Maida, där min söta syster Aida också var och hade gjort burek till oss under tiden vi var på jobbet/skolan. Snällt. Och gott var det.
  • Nu ska jag i alla fall ta världens längsta dusch och sedan kommer Jasmina över och vi ska inta varsin position i soffan och där planerar jag att ligga resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0