Jutro ce promjeniti sve

Det börjar bli ganska tjatigt att inleda varje inlägg med att jag sitter på universitetet, så jag skippar det denna gången haha. Återigen har jag inte fått mycket gjort. Dagarna går åt att sitta i cafeterian och fika med vänner & bekanta. Sen återvänder vi till grupprummet och försöker få lite gjort. Vi drog ner till stan en stund med. Sejla köpte 2 riktigt snygga jeans medans jag inte hittade ett skit. Jag köpte i alla fall ett busskort. Välbehövligt nu när jag hänger på biblioteket varje dag.

Om man skulle ta en sväng till cafeterian och se om det finns någon interessant eller om jag skulle sätta mig när och läsa... hm, jag tror det första överväger..


Kommentarer
Postat av: Diinchii

adisa..kolla in min blogg..du är nominerad!

2009-01-20 @ 23:50:39
URL: http://diinchii.blogg.se/
Postat av: Diinchii

svar:Inget att tacka för ju (A)

2009-01-21 @ 12:18:57
URL: http://diinchii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0