Helgen

Okej, kanske på tiden att man uppdaterar lite. Lite updates från helgen då.. Det var utgång på fredag igen. Förfest hos Rumenka a.k.a Tina en stund och sedan förstsatte förfesten hos Lily Thai innan vi stack vidare till Stallarna. Visst, det var inte lika kul som torsdagens gipsy-konsert, som jag för övrigt pratar om dygnet runt, men det var helt okej. Efter lite champagne och ett x antal drinkar senare så var det kul.

På lördagen hände inget speciellt förutom att jag jobbade och sedan var det filmkväll med Maida. Vi såg Hot chick för 349049 gången. Alltid lika bra. Och just nu har jag anlänt till biblan efter jobbet och väntar på att Sejla ska komma så vi kan dra och käka massa onyttigt för att sedan sätta igång med pluggandet.

Och så lite bilder från fredagen:








Kommentarer
Postat av: ...

...

2009-02-22 @ 18:42:33
Postat av: sanja

okej de va ett par här jag kände hahahaha =D

2009-02-27 @ 21:13:42
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0