Budnosti nikad dosta

Igårkväll var det utgång på Pudas. Förfesten hos några utbytesstudenter var väl sådär och Pudas var okej. Musiken var stundvis bra. Men det var roligt när de spelade alla de här 90-tals klassikerna som YMCA, Barbie Girl och Macarena. Haha så kul vi hade då och kvällen avslutades med hambugrare på Statiol som alltid.

Idag har jag dragit på mig världens förkylning. Så jävla jobbigt och iritterande! Men det är nog inte så konstigt med tanke på så mycket som jag festat på sistone. Man går ju ut och röker så där helt varm och svettig från allt dansande. Not goody.. fast det är kanske lika bra att ajg är förkyld så jag för en gångs skull stannar hemma en helg. Så ikväll ska jag bara ta det lungt och umgås med min vän Alvedon. Ska ju trots allt jobba helgen också..  Ja det var väl det... Och självklart lite bilder :

OBS! För att klicka upp bilderna måste du gå in på kommentarfältet först och sedan klicka på dom.





Kommentarer
Postat av: sanja

vad vi sätt från hans bilder han gjort så verkar han superduktig.. kanske ingen kan von d ( åååh.. vill bli tatuerad av henne hahaha ) men jämfört med denna lilla stad så är han tusen gånger bättre... hahaha

2009-02-27 @ 21:10:59
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
Postat av: test

test

2009-02-28 @ 12:11:25
Postat av: sanja

men de svårt att ta tag i de , man måste spara pengar och komma på en riktigt bra ide , de räcker itne me ba hitta en bild man ska jue ha den där för resten av livet,så man måste verkligen ha kärlek för bilden hahaha. Vart har du tatuering än så länge?

2009-02-28 @ 14:14:09
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
Postat av: selma

VAA... känner du Jasmina? dum fråga, ni var tydligen på samma fest. nisam znala da je ona u Växjö... :S

2009-03-04 @ 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0