Budi me prije jutra


Har nu jobbat 14 dagar i streck och det känns tro mig!
Är så jävla trött och sliten vid den här tiden på dygnet att jag bara vill lägga mig och sova och inte vakna förrän dagen efter. Jag mår inte bättre av att jag ska jobba i helgen med. Usch. But hey, det betyder bara mer pengar nästa månad :)

Idag efter jobbet gick jag runt på stan och njöt av solen. Helt fantastiskt att det är så varmt idag! Snön är ju kvar, men varmt är det. Jag t.o.m tog av mig jackan och gick runt i endast tröjan, så varmt var det. Me like. Det blev i alla fall en del shopping, tre par byxor och lite underkläder.

En annan bra sak är att jag från och med idag börjar mitt nya hälsosammare liv. Idag börjar jag träna nämligen. Igår var jag och köpte ett gymkort och nu fan ska jag inte ge upp. Fast så säger jag varenda gång jag börjar träna och ger upp lika snabbt. Fast jag tror nog att denna gången är annorlunda, för vi är ett par tjejer som kommer träna ihop och peppa varandra och det blir ju bara roligt, mindre jobbigt.

Nä, nu ska jag försöka få mig själv uppskriven på gästlistan på Stallet. Bestämde mig i sista sekund att jag ska ut med tjejerna ikväll och självklart är alla biljetterna dit slut, så nu ska jag sätta på chramen och försöka få tag på en biljett ändå.

Men först fika med flickorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0