Update from Katja


Ignorera rubriken. Internt. Orka förklara.
Har sprungit runt som en galning hela dagen idag för att fixa massa grejer så nu är jag helt slut. Jag har t.o.m varit så duktig att jag gjort lasagne, som just nu står i ugnen och ska bli uppäten alldeles strax.

Gissa vad som händer ikväll då? PARTY! Ganska lätt gissat va med tanke på att jag har kommit in i den perioden just nu, festa festa festa. Festa flera gånger i veckan, t.o.m vardagar, but hey I love it! Det är väl det som kallas för studentliv? Och så har jag träffat alla dessa nya underbara människor som jag ska spendera kvällen med.

Nä, dags för lazzzzagne.

Kommentarer
Postat av: adna

mala pa ti samo dernecis :) blago tebi he he

2009-02-24 @ 17:57:25
Postat av: syrran

va kul!=) morat cu ih upoznati kad dodem u växjö!=)

voli te tvoja seka <3

2009-02-25 @ 12:20:46
Postat av: A D I S A

Adna: haha jelde.. ne znam pukla me neka luda pa samo izlazimo :) . hajde ostavi muza i dolazi vamo sa nama :)



Syrran: jaaa det måste du verkligen!! :) love u. puss

2009-02-25 @ 12:30:38
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0