Svrljas mi po mislima

Dag 2 i träningslokalen avklarad! Woho. Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Okej, två dagar är inte mycket, men jag brukar ge upp efter ett par gånger. Men än så länge funkar det och när man inte tränar själv så är det genast mycket lättare och roligare. Och idag var roligare än igår, för idag hade jag med mig min mp3 (glömde den igår). Och som alla vet är jag i min Turkiet-period just nu så jag antar att det inte är så svårt att fatta vilken typ av musik som finns lagrad på mp3n? :) Speciellt den här låten, den körde jag på repeat i över en halvtimme. Love it.



Kommentarer
Postat av: Adna

ej den här låten e faktiskt bra ´(:

2009-02-18 @ 08:46:05
Postat av: syrran

äääälskar denna låten!

2009-02-18 @ 12:20:08
Postat av: vesna

Skit bra med träning =) Så skönt me, man känner sig så bra efteråt =) lycka till - hoppa sde håller =) =)

2009-02-18 @ 19:01:57
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: frida

Det är bara att försöka=) Ja brukar nästan jämt sluta träna efter nån dag men efter ca 2 veckor när man varit bestämd med sig själv så börja man komma igång på riktigt =)

2009-02-19 @ 11:30:58
URL: http://fridaljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0