Remi

Lördagkvällen var lugn. Det åts tacos och spelades remi resten av kvällen. När jag insåg att jag skulle vinna kom jag med förslaget att förlorarna skulle massera vinnaren. Men jag fick inte som jag ville, då de andra låg långt bakom mig i poängen haha. Jag la mig relativt tidigt i alla fall och fick hela 9 timmars välbehövlig sömn innan jag stack till jobbet.

Efter jobbet idag blev det massa spring fram och tillbaka för att fixa en del grejer och en pizza på Joseph's hann vi med också. Sitter på UB nu med Jasmina, Amira och Sejla och jag ska väl börja på mitt arbete nu hade jag tänkt. Ett arbete som ska vara inne om 10 dagar, så jag har god tid på mig. Annars brukar jag alltid vänta till sista dagen innan jag tar tag i mina arbeten/tentor, men för en gångs skull ska jag vara duktig och börja i god tid. Men först, kaffe och cigg.

Kommentarer
Postat av: nadja

kaffe är ett måste :D vad är det du läser nu?

2009-02-01 @ 18:34:25
URL: http://djus.blogg.se/
Postat av: aida

syrran, jag har tagit bort min blogg nu hehehe.

hur går d med arbetet?

2009-02-02 @ 07:49:56
Postat av: jennie

fin blogg!

2009-02-02 @ 17:35:14
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0