Na tvome licu praznuje veliko nista



Jag ville bara uppmärksamma min blogg om att idag är det min namnsdag.
Jeej. Nej men seriöst, namnsdagar är underskattade, de borde firas, eller ja, i alla fall min haha. Sitter i skolan just nu med Sejla och Jasmina. Vi får väl se om någon mer joinar oss under dagen.

Oh, en annan rätt så stor nyhet är att jag igår klippte av mig allt mitt hår. Eller ja, inte allt såklart, men det är riktigt kort igen! Jag lovar mig själv hela tiden att "det här är sista gången jag klipper mig" och ändå när det blir riktigt långt så klipper jag mig. Det blir liksom jobbigt med långt hår. Men nu är det jättekort and I love it. Ni ska inte få se bilder riktigt än, för att ikväll, ev imorgon ska jag färga håret, och då får ni se slutresultatet. *who cares egentligen*.

Annars händer det väl inte mycket. Idag fyller världens bästa Aida år, så efter skolan ska vi hem till henne och fira henne på hennes stora dag samt min namnsdag :=).

Peeeeeys!

Kommentarer
Postat av: Diinchii

grattis på namnsdagen :D och jag håller med dig, namnsdagar är underskattade :D önskar det fanns min namnsdag men tyvärrrrrr.

2009-02-03 @ 14:44:51
URL: http://diinchii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0