Hey i'm alive

Woho, jag överlevde första träningspasset igårkväll. Det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde. Vi tränade i drygt 1½ timme utan paus, fast halvvägs där trodde jag seriöst att jag skulle få hjärtattack på rullbandet haha. Men jag överlevde och fy fan vad skönt det kändes efteråt. Jag deckade strax efter 22 igårkväll och vaknade upp ´vid fem i morse. Det var för tidigt för att gå upp så jag vred och vände på mig en hel timma innan jag gav upp och gick upp. Så nu har jag varit vaen i sex timmar och det känns som att klockan borde vara mycket mer än så här, men den är inte ens tolv ju...

Ikväll ska vi iväg och träna igen i alla fall. Men först måste jag ta hand om tvätten här hemma och städa lite innan jag drar iväg till skolan.

By the way, det är riktigt vårväder i Växjö idag. Woho! Hej våren! :)

Kommentarer
Postat av: amila

woho, grattis adisa :)

2009-02-17 @ 12:16:12
URL: http://a
Postat av: Aida

Känner igen mig!! Började träna för en månad sen och är så trött på rullband att jag spyr nästa gång jag ser ett haha, men det är sjukt kul när man märker att konditionen blir bättre och midjan smalare :)

2009-02-17 @ 19:43:08
URL: http://starlys.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

jag tycker att ni kan ta en liten titt på min blogg, jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv och uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideo och dikter :)

2009-02-19 @ 02:34:40
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0