Have it your way


Igårkväll blev det Donken besök med Sejla och Ana.
Jag deckade så fort jag kom hem, runt 23 tiden och gud så skönt det var att kunna sova ut i morse efter att ha jobbat 16 dagar i streck. Men jag gick ändå upp vid halv 8, kände mig hur pigg som helst.

Sitter i skolan nu och försöker få någonting gjort. Vi har precis tagit världens längsta fikapaus och ännu har inte motivationen kommit tillbaka. Försöker alltid komma med ursäkter varför jag inte ska plugga. Och jag lyckas varje gång. Men nu ska jag faktiskt sätta igång med pluggandet på riktigt och ikväll ska vi iväg och träna. Mitt första träningspass på år och dar. Haha vi får väl se hur det slutar. Jag tror att jag kommer dö efter ca 10 minuter och gå ut och ta en cigg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0