Gipsy queens and kings

Jag vet inte ens varför jag sitter och bloggar när jag har superbråttom! Men jag var bara tvungen att dela med mig av min glädje!! Ikväll ska jag nämligen på Esma Redzepovas koncert i Lund!!!!!!! Kanske inte så big deal för många av er, men för mig är hon allt! Jag har vuxit upp med hennes musik och är helt beroende av hennes låtar! Jag har ju aldrig sett henne live, det har varit min dröm sen jag typ föddes, och nu äntligen ska jag få se henne ikväll! Jag kan inte fatta det! Det känns typ som att jag vunnit 10 miljoner, ännu bättre! iiiiiiiiiiiiiii! *okej adisa, andas*

Och det bästa av allt är att det är så oplanerat! Jag satt i skolan idag och så får jag ett samtal av Dzeni som säger att Esma kommer till Lund ikväll och jag blev helt galen och sprang till första bästa dator och bokade biljett och tågbiljetter ner till Skåne. Sedan blev det strul när jag skulle hämta ut biljetterna i stan för min bokning hade tydligen inte gått igenom och jag höll på att bryta ihop där inne för jag hade så jävla bråttom. Tåget åker nu vid 17 lixom. Men när allt till slut blev fixat och jag stod och väntade otåligt på bussen hem så kommer räddaren i nöden, Sajo, och plockar upp mig och kör mig hem. Så jag har vunnit massa tid här nu.

Och ikväll blir det reunion med min älskade Lola som ockå ska ta sig ner till Skåne från Halmstad och joina oss. Oh det kan inte bli bättre!

Nä dags att fixa sig! Woooooooohooooooooooooooooooooooooooooo.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Härliga skååne!

2009-02-20 @ 12:44:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hey love! din blogg rocks!

2009-03-01 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0