Danas se osejcam bolje

Vilken kväll! En av de bättre kvällarna på länge. Musiken var så jäkla bra och mycket folk var det. Kvällen kunde ha slutat bättre, men annars så var det mucho brau. Ska vila fram till imorgon för då blir det fest igen på Pudas. Ska bli kul, har aldrig varit där... Men idag är det vila som sagt... ska ta mig ner till stan och ta en fika med Armina snart. Minns inte sist jag fikade. Måste ha varit månader sen. Jag bojkottar fika på vintern. Orka lixom gå ut och röka var 10:e minut...
Okej, dags att sluta här. Bilder från igår lägger jag upp senare idag.

XoXo,
Katja :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Adisa kmr ni på fredag? :) Ta me dig ditt gäng å kom :D skulle vara kul å träffas ju :D

2009-02-25 @ 16:14:40
URL: http://udjislobodno.blogg.se/
Postat av: Nadine

Tack, va gulligt! :)

Hoppas du haft en bra dag tjejen!!

2009-02-25 @ 18:50:36
URL: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0