Who gave him the job?


Alltså det finns en jävligt skum busschaufför här i stan.

Första gången trodde jag att han hade en dålig dag, men nu 5 dagar senare inser jag att han verkligen är så konstig hela tiden. Jo jag ska förklara, varje dag efter jobbet tar jag samma buss hem, dvs vid samma tid varje dag, och varje dag så kör samma busschaufför just den bussen jag tar hem efter jobbet. Och på den bussen är det alltid massor med invandrare, då bussen bl.a stannar vid Komvux (där majoriteten av invandrarna går av såklart). och den här chaffisen ska alltid hålla på och prata med sig själv under hela resan. Därför sätter jag mig alltid så långt fram jag kan för att kunna lyssna på honom. Fast jag har märkt att han är lite av en nasse. Typ när bussen stannar vid komvux och blattarna går av säger han typ "ja det var väl tur att de gick av" eller när det tar tid för alla blattar att gå av kan han säga "vad fan hur många är ni egentligen? helvete också!". Han säger ju inte det högt, men tillräckligt högt så att den som sitter längst fram (oftast jag:)) hör.

Jag får lite peddo-vibbar av honom också. Typ bussen stannar vid en gymnasieskola också, så det hoppar ju av och på massor med ungdomar och han sätter på värsta leendet då när unga tjejer går in och verkligen tittar odiskret efter dom när de går in i bussen. Helt så där äckligt.

Ah, det finns massor med grejer han gör och säger. Väldigt underhållande är det. Men risken blir att detta blir ett för långt inlägg om jag skriver ner allt han säger. Eller jo en sak till. Varje gång någon trycker på stopp knappen så ska han varenda gång säga "vad fan ska alla gå av för hela tiden?" "stopp stopp stopp..." "För i helvete jävla stoppknapp!". Hahahaha.

Kommentarer
Postat av: plappy

OMG vilken skum chafför...Jag minns att det fanns en äldre gråhårig chafför som var skummis, har var typ anti alla passagerare. Kom man med en 500-lapp blev man superutskälld.

2009-02-06 @ 13:26:45
Postat av: syrran

hahahahah vilken chaffis!!

2009-02-06 @ 16:07:15
Postat av: Alma

HAHAHAH vafan hur många är ni egentligen! Jooooj...

2009-02-06 @ 20:09:47
URL: http://udjislobodno.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahahha neki psycooo

2009-02-06 @ 20:20:16
Postat av: Anonym

hahaha jag tror jag vet vem du menar! för ett tag sen träffade jag på en busschaufför som var skitotrevlig mot varenda människa som gick på bussen. han liksom suckade varje gång hn var tvungen att stanna bussen. hahahahaha.

2009-02-06 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0