Yes I am

Då kan jag meddela att jag blivit workaholic haha. Min 4 veckors semester varade i exakt 2 dagar. Redan idag var jag tillbaka på jobbet. Jobbade 7-17 så jag är helt död. Visserligen kommer jag inte jobba varje dag, ett par ggr i veckan, men ändå. Jag som såg framemot min semester och när den väl kom var den hur tråkig som helst. Så då kan man lika gärna jobba lite... det skadar ju inte :)

Jag och älskling har precis vräkt i oss cevape och tänkte vara lite hälsosamma resten av kvällen. Istälelt för chips & onyttigt har vi laddat med massa frukt istället. Filmkväll it is!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i cigare kraj frukt nemoze bite bolje hehe nyttigt som fan

2009-08-05 @ 20:19:05
Postat av: Adisa

*Anonym:* hahah aaa eller hur :) kan man inte dra ner på den onyttiga skiten, får man göra det på maten iaf :)

2009-08-05 @ 23:15:33
URL: http://adisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0