Slutnja gubi privid

Idag, den 2. augusti är den dag jag så länge sett framemot. Idag börjar nämligen min 4 veckors långa semester. Jag har precis suttit och räknat lite och kommit fram till att jag jobbat 74 dagar i streck! Utan en enda dags ledigt. Så semestern är minst sagt uppskattad. Jag planerar att gå i ide och sova de kommande 4 veckorna. Ska bli så jävla skönt!

Igår spenderade jag hela dagen med Tadin och Emina. På kvällen stack vi en sväng på stan och drack lite drinkar innan vi avslutade kvällen på Donken. Idag efter jobbet stack jag hem till Emina ett tag innan vi stack till mig, där vi sitter just nu och proppar i oss ostmackor och väntar på att Tadin ska komma så vi kan hitta på något skoj. Det är ju stekhett ute och jag ska inte göra annat än njuta av min första dag i ledighet efter så lång tid!

Puss på mig.

Lite bilder från igårkväll...


Kommentarer
Postat av: Ana

är det där din kille?:D

2009-08-02 @ 18:33:35
Postat av: hemlig beundrare

du e så jävla vacker fattar du det?! din kille är en lyckligt lottad man!

2009-08-02 @ 22:32:40
Postat av: Anonym

jel neces za sanu mislim dA si prije pisala da ides

2009-08-03 @ 09:11:26
Postat av: Adisa

*Ana:* Japp det är det :)



*Hemlig beundrare:* tack.



*Anonym:* Trebala sam ali promjena planova.. tako da necu...

2009-08-03 @ 13:16:28
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Azra

Grattis till ledigheten! 74 dagar i sträck?? Du är inte klok kvinna;)

2009-08-03 @ 20:34:55
URL: http://nyafrokensverige.blogg.se/
Postat av: Jaca

Ni är verkligen jättesöta tillsammans..Ett fint par :)

2009-08-04 @ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0