The ugly truth


Dags för en liten uppdatering här.

Igårkväll gick jag och på förhandspremiären av The Ugly Truth, (med min favorit skådespelerska Katheringe Heigl)som har premiär någon gång i mitten av september om jag minns rätt. Den är värd varenda dag att vänta på. Fy fan så bra den är! Vi dog av skratt flera gånger. Ni måste verkligen se den när den kommer ut.

Idag har jag bara jobbat och jobbat. Kom hem helt död. Orkade inte ens laga mat så det fick bli pizza. Flera månader sen sist jag åt något sånt. Smakade bättre än någonsin haha.

Snart åker jag till Skåne med. Ska stanna där en vecka. Malmöfestivalen börjar på fredag och håller på i 7 dagar. Årets höjdpunkt för oss som bor i södra Sverige. Malmöfestivalen is the shit :)

Nej, nu tvingar älskling mig att vara social.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0