S tonom konzervi u satoru od papira

Sent igårkväll bestämde vi oss (jag och Maida) för att åka hem till Alemka för lite kvällsfika. Mickhet trevligt hade vi. Kom hem någon gång efter ett på natten och bestämde mig för att fasta idag. Så jag vräkte i mig så mycket vatten så jag trodde lungorna skulle spricka innan jag gick o la mig. Och nu skulle jag göra allt för att få ett glas vatten, så törstig är jag. För att inte tala om röksuget. Hungrig är jag förvånansvärt inte. Mah, prezivio je Mujo i gore! :)

By the way, jag fick en 200 kilos pall rakt ner på foten på jobbet i morse. Gissa om det gjorde ont! Kunde inte stå på benet i över en halvtimme.

Nej, nu ska jag sysselsätta mig med annat, ska iväg till Maida om två timmar, vi ska laga iftar ihop och resten av kvällen tänker jag spendera på balkongen med massa kaffe och cigg.

Puss på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0