Kad sat zazvoni


Inget vettigt på tv just nu så jag passar väl på att skriva av mig lite istället.
Har känt mig konstig hela dagen. Det känns typ som att jag ska spy upp alla inre organ och när jag väl hänger över toalettstolen så kommer inget. Och magen gör konstiga ljud hela tiden. Helt sjukt. Undrar vad som pågår därinne. Hoppas bara jag inte blir sjuk nu för imorgon börjar jag jobba igen efter semestern och då vill man inte komma tillbaka till jobbet och bli sjuk första dagen.

Så kvällen har varit ganska lugn. Har haft en riktig myskväll med Maida. Vi gjorde våfflor, åt vattenmelon i mängder, gjorde oss fina med ansiktsmask och kollade på A & B's bröllopp i flera timmar. Jag fällde en hel del tårar, så fint det var. Man kan ju inte låta bli att undra när ens egen brölloppsdag kommer..om den ens kommer hö hö.

Nej, dags att hoppa i säng kanske. Jobb 6-17. Fuj, jag som knappt haft semester ju. Har ju jobbat på mitt andra jobb, idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0