Dobro jutro sezdesetosmasi


Vilken jävla värme det är ute!

Går ju knappt att vistas utomhus i den här värmen! Har varit på stan med älskling hela dagen och svettats som grisar och druckit massa läsk och vatten. Fuj. 30 grader var det här idag.
Vi har även varit förbi biot och hämtat ut biljetter. Vi ska få gå på smygpremiären av filmen The ugly truth på tisdag. Den kommer ut på bio om en månad och ska vara jättebra. En romantisk komedi, det ser vi framemot. Eller jag i alla fall, Tadin är inte så förtjust i dessa filmer, ali mene to ne interesuje :)

I alla fall, när vi sedan kom hem fick vi besök av Emina och Almir. Jag lagade skitgod moussaka och sedan satt vi hos mig en stund innan de gick. Och nu ska jag sätta igång och spela mina pc-spel som jag köpte idag. Sysselsättning till max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0