Bubbelroom


När ens pojkvän ligger och sover och man har skittråkigt,
kan man alltid sysselsätta sig med att beställa massa kläder och betala med hans kort.. haha. Neh, skojar bara. Men jag har faktiskt suttit hela morgonen och klickat hem en massa fina höstplagg från Bubbelroom. Har aldrig beställt därifrån och blev chockad över deras stora utbud, och framförallt hur snygga kläderna var. Vet inte varför jag alltid fått för mig att deras kläder var fula :S Men men, nu är iaf en massa plagg på väg hem till mig och det kommer inte kännas kul att betala den räkningen, men men, nya kläder tackar man inte nej till :)

Det händer inte mycket annars. Kom hem från Skåne i fredags. För att summera hela veckan i Skåne så har jag haft sjukt kul med nära & kära. Skönt att få komma bort o bara koppla av. Så rent fysiskt är jag utvilad men psykist har jag aldrig varit mer trött. En massa tråkigt har hänt den senaste tiden, så humöret var inte på topp alla dagar. Men men, vila fick jag iaf.

Nej, nu är det dags för honom att vakna. Ska gå och hoppa på sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men där hittar du kläder som kommer från hm ellos halens och olika ställen

2009-08-25 @ 08:15:02
Postat av: Diinchii

vad vacker du är på kortet:)

2009-08-25 @ 22:33:12
URL: http://diinchii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0