Zasto opet natrag dolazis


Har äntligen kommit hem från jobbet.

Har längtat till denna stund, att komma hem efter jobbet o dricka kaffe & röka ute i solen. Finns fan inget bättre.

Igår fick jag besök av Sejla som kom för att visa upp sin tatuering. Gud så snygg den är! Ska fota den så ni kan se. Jag är jättesugen på min nya tatuering nu. Men snart så :)
När Sejla gick gick jag till Maida, där resten av kvällen spenderades. Vi satt bl.a och skrev ner alla ställen i Warszawa vi vill besöka. Det var hur kul som helst, sitta där och bläddra igenom alla museum, cafeér, pubar osv. Resten av kvällen blev det massor med chokladpudding och film. Brooklyn rules tror jag den hette. Riktigt bra är den.

Nej, nu ska jag ut i solen innan jag drar till mormor och hälsar på.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken underbar design! Vårfräsch och fin :)

2009-04-26 @ 16:01:45
URL: http://starlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0