Oci su mi led, krv od plamena

Hem ljuva hem alltså. Finns inget bättre än att komma hem helt slut och ba slänga sig på sängen!

Idag blev det fika på stan i det någorlunda fina vädret med Jasmina, Sejla, Almir och Munja. Det var ett tag sen man träffade dom grabbarna så det var lika roligt som vanligt med Almirs provale. Ni som känner han vet ju att man bara skrattar i hans sällskap. Det var välbehövligt. Ett par timmar senare när alla hade dumpat oss stack jag och Jasmina till Espresso för att leta upp Tony, ägaren. Jag planerar nämligen att göra min andra tatuering snart och med tanke på att den ska vara på arabiska så fick Tony skriva ner det på papper till mig. Så nu är det fixat. Sen så drev jag och Jasmina med varandra om att han kanske skrev typ HORA på arabiska istället för det jag ville. Men nej, en man i 60-års åldern skulle aldrig göra det. Haha, och Tony är världens snällaste ju!

I alla fall, sedan åkte jag iväg och tränade. Blev ett otroligt jobbigt Step pass. Men nu är jag hemma iaf och har avnjutit en dusch och nu fick jag precis gäster så vi ska sitta ute och dricka kaffe. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0