Proljece na moje rame slijece



Årets första utomhusfika spenderades med Sejla och Pierre. Gud så skönt det var att sitta ute med kaffe & cigg och känna att nu är äntligen våren här! Det blev lite shopping också, köpte en skitfin tröja och sedan stack vi och käkade på Koh Thai. Deras portioner är gigantiska, så snacka om att jag knappt kunde ta mig ill bilen efteråt så mätt som jag var.
I alla fall, sedan blev det en sväng hem till mig för mer kaffe ute på gården och nu hade jag tänkt ta en dusch innan Jasmina kommer hit. Hon ska sova över här så jag antar att kvällen består av film & spel, as usual :).

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

10?! OMG det är ju sjukt bra Adisa! J*bote, duktigt av dig :D

2009-04-02 @ 23:44:02
URL: http://satisfaction.blogg.se/
Postat av: syrran

ohhh lyckost er i växjö!!! Här uppe kan man knappt gå ut för snön e typ till knäna!!

men jag klagar inte, jag ääääälskar snöööö!!!!:))))

2009-04-03 @ 01:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0