To je samo avantura

Jag har varit på äventyr i 2½ timme ikväll. Kom precis hem och är helt slut. Haha men fan så kul vi hade!  If I tell you, i'd have to kill you :P.

By the way, fick också veta den bästa nyheten, att Bosnien återigen vunnit över Belgien. Denna gången med 2-1. Alltså hur jävla bäst är inte vi? Men kan någon förklara vad detta betyder för Bosnien nu? Vadå VM nästa eller vad? Haha snacka om noll koll.

I alla fall, tidigare idag när Sejla var här på besök höll jag på att fjanta mig med kameran och det stor Fuck U fingret som jag äger. Haha jag hade riktigt kul, medans Sejla tyckte att jag skulle söka hjälp. Men visst fan blev bilderna roliga? Haha.


Kommentarer
Postat av: syrran o jenny

jävlar va het du e!!1 du har gått ner i vikt som fan!!!skiiiiiit snyggt!!!

2009-04-01 @ 23:06:09
Postat av: nida

jag tror jag har en aning koll iaf, riktig fotbollsfreak sto se tice bosne hihi. iaf - jepp - ako ovako nastavimo, AKO BOG DA idemo u VM 2010 :D mi smo nämligen na DRUGOM mjestu u nasoj grupi i imamo cak 4 boda vise od turske - i to je veeeliki uspjeh! nästa match spelar vi i september mot armenien :)

2009-04-02 @ 09:46:41
URL: http://nidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0