The Grudge 3

Jag sov typ tre timmar inatt bara. Jasmina kom ju över som planerat och satt hemma hos mig och gjorde typ ingenting. Någon gång efter midnatt kommer Amer, räddaren i nöden och vi tre satt uppe till typ 6 i morse. Vi kollade också på The Grudge 3. Herregud så rädd jag var. Jag som inte ens gillade ettan & tvåan. Men trean knäcker! Den är bra!

Efter filmen satt vi uppe ett tag till och sedan deckade vi någon gång vid 6. Självklart kommer Sejla pigg & glad kl 9. Då var det bara att gå upp, så där ne naspavana.

Men nu har jag vaknat vid liv så nu ska jag åka ner till stan för lite ärenden. Kvällen blir lugn i alla fall. Myskväll hos Maida. Just the two of us. Härligt! Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: elena.

sv; haha ja eller hur :P okej aa det måste jag göra då, den verkar ju bra :)

2009-04-03 @ 15:36:49
URL: http://lenciki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0